waarom kan ik geen google account aanmaken?

Ik wil een google account aanmaken voor mijn vader, maar welk wachtwoord ik ook invoer als van wachtwoord maken. het wil niet lukken. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je niet op inloggen geklikt? Maar op 'account aanmaken' of 'registreren'?

Het beste antwoord

Google geeft een aantal aanwijzingen voor het maken van een wachtwoord:

1. Gebruik unieke wachtwoorden voor je accounts, met name voor belangrijke accounts zoals je e-mailaccount en je account voor online bankieren. Als je hetzelfde wachtwoord kiest voor al je online accounts, is het alsof je dezelfde sleutel gebruikt om je huis, je auto en je kantoor op slot te maken. Als een crimineel toegang heeft tot één van die zaken, heeft hij dat ook tot de rest.
2. Gebruik een lang wachtwoord. Hoe langer je wachtwoord, hoe moeilijker dit te raden is.
3. Gebruik een wachtwoord dat bestaat uit een combinatie van letters, cijfers en symbolen.
4. Gebruik een uitdrukking die u als enige kent. Bijvoorbeeld 'Mijn vrienden Tom en Jasmine sturen me een keer per dag een grappige e-mail'. Gebruik dan nummers en letters om hier een wachtwoord van te maken. 'MvT&Jsm1xpdege' is een wachtwoord met veel variatie.

Punt 3 is bijna een vereiste (Gebruik een wachtwoord dat bestaat uit een combinatie van letters, cijfers en symbolen), symbolen zijn optioneel, letters en cijfers zijn verplicht. De kans is groot dat hier iets mis gaat.

https://support.google.com/mail/answer/6567?hl=nl
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat komt omdat het geen echt woord mag zijn het moet een zelf verzonnen woord zijn of een postcode of een verjaardag enz.