wordt mijn blogger automatisch online gezet en gekoppeld met adsense?

korte tijd ben ik nieuwsgierig om door blog geld te verdienen, ik heb al wat gemaakt maar kan mezelf niet vinden in de zoekmachine (google).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ben benieuwd hoe je geld denkt te gaan verdienen met een blog, maar dat terzijde. Ik ga ervan uit dat je blogt via een website die in ieder geval online staat? Google indexeert automatisch alle websites waarbij niet is aangegeven dat er niet geindexeerd mag worden. Dat kan even duren en het zoekresultaat hangt helemaal af van o.a. de inhoud, titel en bereikbaarheid van je blog. En koppeling met AdSense? Geen idee, daar heb ik geen ervaring mee, maar uit een snelle blik lijkt het erop dat je je daarvoor moet registreren.

Maar in eerste instantie moet je er dus voor zorgen dat er bezoekers op je blog komen en dat deze daarna ook nog op de advertenties gaan klikken. Je blog moet dus interessant zijn en mensen moeten dat willen lezen. Pas dan zul je gevonden worden. Kleine tip: slapend rijk zul je niet worden, maar probeer in ieder geval eens bij het begin te beginnen: goede grammatica, hoofdletters en leestekens. Dat mis ik namelijk al bij je vraagstelling...