Hoe kom ik van deze mails (nieuw apparaat) van Facebook af?

Ik gebruik nu de PC van mijn (overleden) man.
En steeds als ik inlog op Facebook krijg ik deze mail:

We hebben opgemerkt dat er om .....april 2014 om ....uur is aangemeld bij je account vanaf een nieuw apparaat met de naam "IE op Windows". Dit apparaat is toegevoegd aan je account.

Die blijven dus iedere dag komen, die meldingen.
Hoe kan ik dat stoppen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Facebook doet dit zodat je op de hoogte wordt gebracht wanneer iemand anders jouw facebookprofiel gebruikt. Je gaat dus op een of andere manier facebook moeten laten weten dat dit inderdaad jouw PC is.
De instellingen voor de mails kan je alvast terugvinden in de beveiligingsinstellingen (Meldingen over aanmelding). Waarschijnlijk kan je je apparaten daar ook ergens instellen. Het driehoekje naar beneden, rechts bovenaan je scherm, Instellingen, klink links op Beveiliging.