Wat is tinder?

Ik hoor de laatste tijd veel mensen praten over Tinder. Ik vraag me af wat dit is, en wat je ermee kunt doen. Ik had er nog nooit van gehoord.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een app om een afspraakje mee te regelen. Via Facebook worden jouw gegevens gematcht met iemand die overeenkomende dingen ingevuld heeft. Als jou die persoon leuk lijkt kan je daarmee gaan chatten.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen als die persoon besluit dat die jou ook leuk vind
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat niet om dingen die je leuk vindt maar het gaat eerst om hoe iemand eruitziet.
Tinder is een gratis applicatie die dient om nieuwe mensen te leren kennen. Als je tinder met facebook verbindt, neemt het je profielfoto's over. Tinder toont je veel foto's van mensen die in jouw buurt wonen. Wanneer je geïnteresseerd bent in iemand, moet je naar rechts scrollen. Wanneer je geen interesse hebt in iemand moet je naar links scrollen. Wanneer jullie beiden geïnteresseerd zijn, heb je een match en kunnen jullie chatten via tinder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer je interesse hebt*
Summo
10 jaar geleden
Meen je nou serieus dat mensen dus op basis van wat geplaatste foto's (waar je niet eens zeker van weet of ze kloppen) gaan bepalen of ze met iemand willen chatten en of iemand al dan niet interessant kan zijn? Ik zal mijn mening daarover maar voor me houden. Dat is taalgebruik dat hier vast niet is toegestaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ Summo: Vleeskeuring! Dat is toch niet al te schunnig taalgebruik? ;)