Waarom is mijn mobiele internet ineens veel trager geworden wat voorheen niet zo was?

Sinds 3 weken is mijn internet veel trager dan voorheen. Het laden duurt soms erg lang en ik zit dus echt veel te lang te wachten.

Ik heb een samsung galasy s4 met 3G internet en soms pakt die weleens 4G

Waar kan dit dan aan liggen??

Toegevoegd na 2 minuten:
Voorbeeld: het openen van de internet browser gaat snel, maar om naar een site te komen zoals goeie vraag bijvoorbeeld is gewoon heel erg traag met het laden ervan eer ik op de site ben gekomen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Oorzaak kan bijvoorbeeld zijn dat je een belpakket hebt met een beperkt aantal GB's per maand, ga je daaroverheen dan wordt je snelheid afgeknepen... je 3G wordt dan zo snel als de langzaamste standaard(bij iPhone is dat E van Edge = 1G)

Houd je gebruik in de gaten, er zijn in de playstore genoeg apps die je netwerk verkeer kan monitoren, en kijk of dit strookt met je abonnement.

Met het monitoring app'je vang je twee vliegen in één klap, je kunt ook processes volgen die heel veel traffic veroorzaken en jouw web verkeer dus afremmen....