Wat te doen als youtube een mega mix blokkeert vanwege auteursrechten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaan zitten balen?
Wat zou je willen bereiken dan?

Het beste antwoord

Met de gratis iPhone app McTube kun je gewoon een land kiezen endan filmpjes op YouTube opzoeken uit dat land en bekijken.
Ik weet niet of je een iPhone hebt maar als je het hebt kan je het zo doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een blokkade is vaak afhankelijk van het land van waaruit je naar Youtube kijkt. Nummers die in Nederland geblokkeerd zijn, zijn misschien in Amerika wel gewoon te bekijken. Of in Duitsland. Of in Frankrijk. Het ligt er maar net aan hoe het met de auteursrechten is geregeld voor het betreffende nummer.

Je zou bijvoorbeeld SecurityKISS kunnen downloaden en installeren. Dat is gratis. Daarmee kun je een aantal uur per maand (kijk op de site hoeveel) doen alsof jouw computer in een ander land staat. Wil je meer uren dan het gratis maximum, dan moet je betalen.

Via SecurityKISS kun je bijvoorbeeld doen alsof jouw computer in Amerika staat. Dan kun je opnieuw proberen of je jouw megamix kunt bekijken. Lukt het ook daar niet omdat de megamix ook in Amerika is geblokeerd vanwege de auteursrechten, dan schakel je over naar Frankrijk, en probeer je het vanuit dat land. Enzovoort, net zolang tot het lukt.

Toegevoegd na 1 minuut:

SecurityKISS kun je heel eenvoudig aan en uit zetten. Je zet het alleen aan als het het nodig hebt, bijvoorbeeld voor het bekijken van de megamix. Normaal gesproken zet je het natuurlijk uit. Dan zit het niet in de weg, en jouw computer staat weer gewoon in jouw eigen huis bij jouw eigen provider.

10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weer wat geleerd... plus dus. Zat me wel af te vragen of BFAOMBEA wel zijn/haar eigen mix bedoelt of dat hij/zij die melding krijgt bij het willen beluisteren van een mix?(mag je bij deze als een vraag aan jou zien, BFAOMBEA)