Hoe vaak kan ik mijn persoonlijke Facebook vrienden opnieuw uitnodigen zakelijke pagina te liken?

Een duidelijke omschrijving;
Ik heb een Facebook pagina voor mijn bedrijf. Hiervoor kon ik via de instellingen al mijn vrienden van mijn persoonlijke pagina uitnodigen om mijn zakelijke pagina te liken.
Ik had de hele lijst aangeklikt en voor zover ik weet had iedereen een uitnodiging ontvangen.
Ik ben hierna nogmaals naar de instellingen gegaan, en naar het venster om vrienden uit te nodigen. Hier stond dat ik iedereen al had uitgenodigd.
Prima!
5 minuten later keek ik weer, en zag daar weer vrienden staan.
Betekent dit dat deze vrienden er eerst niet bij stonden in de lijst? Of hebben zij mijn uitnodiging geweigerd?
Als ze er eerst niet bij stonden, nodig ik ze namelijk alsnog uit om mijn zakelijke pagina te liken, maar als ze geweigerd hebben, ga ik ze niet stalken ;-)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

Volgens mijn mening laat Facebook willekeurige vrienden ontstaan telkens als je mensen uitnodigt voor een pagina, of, bijvoorbeeld een spel als Candy Crush Saga. Ik denk dat er ook opnieuw dezelfde mensen kunnen staan die de uitnodiging al hebben geweigerd of meldingen van spellen en pagina's gewoon uit hebben staan. Je verstuurd de uitnodiging, maar zij krijgen er geen bericht van...