hoe komt dat ik de laaste dagen geen profiel Fotos meer zie van een paar mensen op whatsapp ?

Ik weet zeker dat ze me niet geblokt hebbeb op whatsapp ook alls ze mijn nummer niet haden toevoevoegd kon ik wel de profiel foto zien en zo

Toegevoegd na 5 minuten:
Van all die mensen ik denk dat der iets is veranderd op whatsapp of een storing

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat de laatste update van Whatsapp slechter is geworden.. Dat probleem heb ik zelf namelijk ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hebben ze het gedaan om privacy overwegingen? Deze update of is het gewoon een fout?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan een fout zijn van Whatsapp... Want normaal gesproken hoort het niet zo te zijn. Als ik naar andere profielfoto's klik, gaan een paar weg ineens en sommige blijven staan..
Ik heb gemerkt dat dit alles na de laatste update is gebeurd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dezelfde ervaring, sommige foto's gaan vanzelf weg en enkele als ik op profielfoto klik. De vraag is nu hoe krijgen we ze terug? Iemand????
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is er wel een oplossing.. 1. Probeer een back up te maken van van je account van whatsapp... Ga dan al je gegevens verwijderen van whatsapp.. Verwijder daarna die app en ga het dan opnieuw installeren.. Daarna wordt er automatisch een bach up gemaakt van je account.. En misschien is die probleem dan opgelost.. Of..

2. Zoek op google de vorige versie van whatsapp.. En download die bestand en zet het dan in je bureaublad van je pc. Sluit daarna je mobiel aan je pc.. Daarna verplaats je die whatsapp bestand in je sd kaart.. Dan installeer je die app op je mobiel... En blijkbaar doet die het daarna weer als normaal.. Maar als je een update binnen krijgt van whatsapp, doe dat niet anders krijg je weer dat probleem.. :p

Andere antwoorden (1)

Het kan ook zo zijn dat je in je databestanden per ongelijk de profielafbeeldingen hebt gewist (zo stom ben ik zelf ook eens geweest)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat lijkt me sterk want ik heb zelf 2 telefoons en m allebei hebben ze probleem
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem en niets gewis.Ze vedwijnen vanzelf en enkele als ik op de profielfoto klik