Mn schoonvader zit in NZ en wilmdaar zn hotmail openen en krijgt de melding dat hotmail het IP adres niet herkent? Wie weet daar een oplossing op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit gebeurt omdat er de laatste tijd veel gehackt wordt. Wat hij kan doen is na het inloggen en de stappen doorlopen die dan weergegeven worden. Je kan bijvoorbeeld een antwoord geven op een persoonlijke vraag of een e-mail laten sturen naar je secundaire e-mail adres. Als dit allemaal niet lukt kan je ook na het inloggen kiezen om je account te gebruiken door een hele lijst met vragen te beantwoorden als 'geef oude wachtwoorden op' en 'geef een aantal onderwerpen over e-mails die je reeds gestuurd hebt'. Als je die vragen zo goed mogelijk beantwoord gaat Microsoft die gegevens bekijken. Als dit allemaal klopt wordt het IP toegevoegd aan het account en kan je schoonvader weer gebruik maken van zijn account. Deze functie duurt 1-2 dagen.

Antwoorden (1)

Dit gebeurt omdat er de laatste tijd veel gehackt wordt. Wat hij kan doen is na het inloggen en de stappen doorlopen die dan weergegeven worden. Je kan bijvoorbeeld een antwoord geven op een persoonlijke vraag of een e-mail laten sturen naar je secundaire e-mail adres.

Als dit allemaal niet lukt kan je ook na het inloggen kiezen om je account te gebruiken door een hele lijst met vragen te beantwoorden als ‘geef oude wachtwoorden op’ en ‘geef een aantal onderwerpen over e-mails die je reeds gestuurd hebt’. Als je die vragen zo goed mogelijk beantwoord gaat Microsoft die gegevens bekijken. Als dit allemaal klopt wordt het IP toegevoegd aan het account en kan je schoonvader weer gebruik maken van zijn account. Deze functie duurt 1-2 dagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ontzettend bedankt! Ga het doorgeven.