Hoe stel ik in op Facebook dat specifieke berichten alleen zichtbaar zijn in een daarvoor bestemde groep ipv zichtbaar voor heel mijn tijdlijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je gaat rechts bovenin naar instellingen , die klik je aan , vervolgens op ..wie kan mijn inhoud zien , dan klik je delen met aan , dan kan je kiezen uit bepaalde personen of groepen . Gewoon ff uitproberen zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij een nieuwe post aanmaken staat rechtsonderin naast post maken een klein icoontje met een pijltje.
standaard staat dit op alleen vrienden.
als je op het pijltje klikt, kun je in de dropdown custom aanklikken en hier kun je precies vrienden of vriendengroepen invullen die het wel of niet mogen zien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wel opletten, bij je volgende post staat het nog op de 'oude' instelling, die je het laatst gebruikte.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat werkt niet omdat ik niet kan selecteren dat alleen de deelnemers uit de groep mijn berichten kunnen zien....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat om een openbare groep waar je toestemming krijgt om toegelaten te worden.
Ritsuka
10 jaar geleden
als het alleen zichtbaar mag zijn in die groep, moet je zorgen dat deze groep op verborgen staat.
Ik dacht dat je bedoelde een bepaalde vriendengroep die je zelf aangemaakt had. zoals werk, vrienden, familie (wat ik zelf heb)
Ritsuka
10 jaar geleden
iets in een openbare groep is zoals de naam al zegt openbaar voor iedereen.
dan moet je de groep aanpassen naar gesloten (met zo'n slotje)