ik heb per ongeluk een vriendschapsverzoek niet aanvaard omdat ik iemands achternaam niet herkende, hoe krijg ik dat terug okee (op Facebook)?

Een tijdje terug ben ik opgetreden en traditioneel krijg ik nadien een hoop facebook-vriendschapsverzoeken. Maar ik wil mijn facebook "clean" houden en enkel mensen toevoegen die ik écht ken. Nu heeft er iemand me een vriendschapsverzoek gestuurd en ik heb deze geweigerd en ook aangeduid dat ik betrokkene niet ken. Nadien kwam de melding dat deze me "geen vriendschapsverzoek meer kan sturen". Nu hoorde ik gisteren dat ik ze wel degelijk ken, maar dat ze een andere achternaam gebruikt om facebook. Ze wil me geen nieuw vriendschapsverzoek meer sturen en is lichtelijk beledigd. Erg vervelend, terwijl ik uiteraard ook niet kon weten dat zij het was (er is ook geen foto bij haar profiel). Omdat ze een goede kennis van onze familie is, wil ik dit goed maken, maar ik vind ze nergens meer op facebook :-/. Kan ik geweigerde vriendschapsverzoeken ergens terug opdiepen?

10 jaar geleden
39.5K

Antwoorden (1)

Op jouw eigen pagina staat een link "Activiteiten logboek"
Als je die opent krijg je een overzicht van alles wat je gedaan hebt
Wanneer je "incl alleen ik activiteiten" aan vinkt krijg je meer dingen te zien zoals het wel-of-niet meer volgen van iemand.
In het keuzemenu links kun je onder "vrienden" zien wie je verwijderd hebt.
Hopelijk staat het weigeren van die ene persoon er tussen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
helaas staan geweigerde vriendschapsverzoeken er niet bij in het logboek :-( maar toch een plusje voor je antwoord, ik heb er al andere interessante dingen in ontdekt dus het is een nuttig iets, zo een logboek!