Hoe zoek ik mijn favorieten bij mijn g-mail account?

Van mijn overheid heb ik het verzoek gekregen de door hen verstuurde mail in mijn favorieten te plaatsen,maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je haalt twee zaken door elkaar. Een adres van een website kan je in jouw favorieten plaatsen, en dat wordt dan door de browser opgeslagen. Bij mail is geen sprake van favorieten, maar daar kan je mapjes voor maken. Bij G-mail gaat dat als volgt:

Je vinkt een te bewaren bericht aan, klikt op 'Verplaatsen naar:' en kiest dan voor 'Nieuwe creëren'. Die noem je bijvoorbeeld Overheid. En dan klik je op maken. Vervolgens kan je alle berichten van hen verplaatsen naar het mapje Overheid.
Amadea