Hoe verwissel ik mijn Google Adsense account?

Ik heb op YouTube een game kanaal, en daar wil ik geld mee verdienen. Nu heb ik een ADsense account, maar het probleem is dat ik meerdere google+ accounts heb op één mail zeg maar. Mijn hoofdkanaal staat niet aangesloten op Adsense maar één van mijn andere accounts. En ik heb geen idee hoe ik van dat account naar mijn hoofdkanaal kan gaan via Adsense. Specifieker kan ik het niet echt uitleggen, ik hoop dat jullie het snappen.

gr

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als je nog geen Google AdSense hebt gekoppelt aan infoyo krijg je een keuzescherm of je een nieuw account wil registreren, of een bestaande wilt koppelen.

Kies hier voor de optie “Een nieuwe Google adSense account”. Het enige wat je hier hoeft te doen is je e-mailadres in te vullen en akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.

Zodra je op creeëren klikt, wordt er een verzoek voor je account naar Google verstuurd. Google zal vervolgens een e-mail van google, welke je verder helpt om snel en gemakkelijk je account creatie te voltooien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!