Ik sta nog wel ingelogd op facebook op mijn telefoon, maar ik kan niet inloggen op mijn computer of ergens anders. Wat moet ik doen?

En wanneer ik klik op wachtwoord vergeten en dan mijn hele naam invul dan sta ik er niet tussen. Bij alle andere opties staat er dat het geen resultaten leverde.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
10 jaar geleden
weet je je wachtwoord niet meer? of lukt inloggen gewoon niet, ondanks juiste gegevens?

Antwoorden (1)

Via de Facebook-app kun je in het menu naar Accountinstellingen. Onder het kopje 'Algemeen' kun je vervolgens het gekoppelden e-mailadres terugvinden.

Probeer in te loggen met dit e-mailadres (plus je wachtwoord), of indien je wachtwoord niet meer werkt; wijzig deze dan onder hetzelfde kopje 'Algemeen'.

Indien je wachtwoord nog steeds niet wordt herkend, kun je via de Facebook-website je wachtwoord herstellen aan de hand van het gekoppelde e-mailadres.