Kan je op iphone instellen dat je eerst een toegangscode moet invoeren voordat je in het programma WhatsApp zelf komt?

Bij een vriendin van me zag ik dat als ze op het icoontje van WhatsApp drukt, ze dan een toegangscode moet invoeren. Doet ze dat niet, kan ze helemaal niks en kan ze geen gesprek lezen. Zij heeft een samsung. Kan dit bij iphone ook?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog nooit van gehoord... Heb je hier een screenshot van?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, helaas niet ik zal het aan haar vragen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, ik hoop dat je het kunt plaatsen :)

Antwoorden (2)

Nee. Misschien bij een jailbreak.. Maar officieel niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dit kan op de iPhone ook. Ik heb dit zelf ook gedaan. Dit is dan niet van Samsung zelf, maar door middel van een app genaamd Applock. Hiermee kun je een wachtwoord instellen voor bepaalde applicaties. Je kunt zelf selecteren welke applicaties een wachtwoord vereisen.