Is er een storing bij hotmail.com?, mijn pc geeft aan dat deze pagina niet kan worden weergegeven

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Bij mij doet ie het weer sinds plm 22u30
Amadea
10 jaar geleden
Hotmail.com bestaat helemaal niet meer... Je bedoelt Outlook.com !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Amadea: maar je begreep wel mijn vraag ;)
Amadea
10 jaar geleden
Ik heb niet gemerkt dat er een storing geweest is, terwijl ik toch eigenlijk altijd mijn account open heb staan. Langdurig zal het niet geweest zijn dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hotmail bestaat neit meer, dus het is logisch dat het niet werkt.

Antwoorden (1)

Jep, het is een storing van Hotmail zelf, dus dit ligt niet aan jou. :)