Hoe krijg ik de cijfers achter mijn facebook fanpagina weg?

Mijn adres is bijvoorbeeld al facebook.com/hiermijnfanpagenaam/endaneenboelcijferserachter

Maar zodra ik de naam wil wijzigen in alleen hiermijnfanpagenaam dan krijg ik de melding dat dit niet beschikbaar is. Wanneer ik dat adres intyp dan gaat hij automatisch naar mijn persoonlijk profiel.

Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn fanpagina facebook.com/hiermijnfanpagenaam te noemen, en dat men met het intikken van dat adres ook daadwerkelijk op mijn fanpagina belandt?

Toegevoegd na 25 seconden:
Ik heb al ruim meer dan 25 likes, dus daar ligt het niet aan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Misschien is er nog een pagina die zo heet. Dit denk ik omdat je de melding krijgt dat het niet beschikbaar is. Of je wil een naam gebruiken die niet aan de voorwaarden voldoet en bijvoorbeeld een vulgair woord bevat.

Als ik jou was zou ik iets andere woorden gebruiken in je /-naam. Als je pagina nu bijvoorbeeld de driehoek heet, kan je het /dedriehoek, /driehoek, /de-driehoek, /driehoekde, etc. noemen.

Toegevoegd na 21 uur:
Ik had het iets verkeerd begrepen! Ik dacht dat je het al aan het instellen was. Je moet namelijk eerst instellen dat je pagina daar naartoe verwijst. Dit doe je bij instellingen van je pagina:

1. Op je pagina ga je naar pagina-informatie aanpassen
2. Pagina-adres bewerken
voer hier de /-naam in die je wil
3. Opslaan

Zo zou het moeten werken. Je moet namelijk wel eerst zorgen dat die pagina bestaat!

Ik hoop dat ik je zo beter geholpen heb :)