hoe kom je van canal digitaal af?

na al 1,5jaar gezeur en gezeik heb ik nog steeds geen fatsoenlijke antwoorden had helaas een 2jarig abbo afgesloten maar het van basis naar familliepakket omgezet binnen de toegestane termijn, volgens hun moest ik ineens het volle pond betalen ipv de 1e 9mnd lang 75% korting. zeg draai dan maar terug maar dat ging ook niet,heb 2 contracten gehad een 2jaar contract en een aangepast contract naar familie pakket wat zwart op wit 1jaar duurt. maar volgens hun is dit toch 2 jaar omdat ik ervoor getekend heb. nee datdus niet heb getekend voor die aanbieding basispakket en dan krijg je een ander pakket maar zonder korting en toch moet je daar ook 2jaar gebruik van maken , ben af en aan met hun aan de mail, foon en zelfs aangetekende brief helpt niet.
nu 1,5jaar verder heb ik nog geen antwoorden. wat kun je hier als klant aan doen? want lijkt wel of dat k### bedrijf alles kan maken, ze lichten enorm veel mensen op heb ik wel gelezen..
ze komen geen beloftes na, maar wel bellen naar je ofje tevreden was over de afhandeling van je klacht .....wil er vanaf heeft meer dan genoeg geduurd heeft me handen vol geld gekost omdat ik steeds afgesloten werdomdat ze zogenaamd het nieuwe contract met juiste rekening nummer niet hadden.
mijn kosten lopen tegen de 300 euro met bellen en buitenshuis moeten internetten en moeten bellen met gsm ipv vaste telefonie enz.
welk recht heb je als klant?
geen 1 zeker?
k bedrijf begin er niet aan..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Je kunt een aantal dingen doen.

Ten eerste De klantenservice van Canal Digitaal bellen en opzeggen per direct. Als ze geen coulance bij je willen doen heb je alleen wel een afkoopbedrag, dit zijn vaak in een keer de resterende kosten van je abonnement, met soms administratiekosten.

Wat je ook zou kunnen doen, is je rechtsbijstand inschakelen en er een zaak van maken.

succes, en ik hoop dat je met het volgende bedrijf minder gezeur hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bellen kan, maar zeker ook een brief sturen (eventueel aangetekend).
redhouse
10 jaar geleden
Na veel problemen met canal digitaal heb ik het volgende gedaan ;
bij autobetaling steeds het bedrag storneren., op een of andere manier werden de problemen sneller verholpen.