Hoe kan ik op facebook de meldingen "heeft ook gereageerd op" uitschakelen?

Zodra ik reageer op een foto of status update van iemand, krijg ik ineens allerlei meldingen van anderen die hier ook op reageren. Die meldingen wil ik helemaal niet te zien. Hoe kan ik die uitzetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, maar ik vraag me af of dat de juiste instelling is. Want dan zegt hij dat ik geen status updates meer zal krijgen van degene op wiens foto of status ik in eerste instantie had gereageerd. Dat is niet de bedoeling. Ik wil alleen de meldingen van anderen die ook reageren(vaak wild vreemden voor mij) niet zien.

Het beste antwoord

of gewoon bij de foto bovenaan naast de vind ik leuk knop op "bericht niet meer volgen" klikken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij het derde icoontje in de blauwe bovenbalk (waarde meldingen komen) klikken,
Bij de melding dat" .......... heeft gereageerd" staat een kruisje in de rechter bovenhoek.
Als je daarop klikt verschijnt er een keuze knop "niet meer volgen"
Klikken en klaar.
Succes.