Als ik twitter intik, kom ik direct in mijn Twitteracoount. Nu wil ik een tweede account aanmaken voor de stichting waar ik voor werk. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Bij het inloggen op Twitter heb je aangevinkt dat je ingelogd wilt blijven. Als je nu naar Twitter gaat, ben je dus direct ingelogd op je account.

Je zult eerst moeten uitloggen. Dat kun je doen door rechtsboven op het radertje te klikken en daarna op Uitloggen.
Klik daarna op het Twitterlogo om naar de startpagina te gaan.
Je kunt op de startpagina van Twitter een nieuw account aanmaken in het blok 'Nieuw op Twitter'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het antwoord van DonnyS klopt helemaal. Maar er is een andere manier. Je kunt bijvoorbeeld een andere browser gebruiken om het account aan te maken. Ook kun je de InPrivate/Incognito-modus van je huidige browser gebruiken om het nieuwe account aan te maken.
bamibal
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Je was net een minuutje sneller dan ik met het idee van twee browsers...
Zo te zien log je automatisch in, telkens wanneer je naar Twitter gaat. Zo kom je dus altijd direct in je eigen account terecht.

Er zijn twee mogelijkheden om dat op te lossen.

De eerste mogelijkheid is: uitloggen. Als je bent uitgelogd, kun je daarna een nieuw account maken, en daarop inloggen. Wil je weer naar je eigen account, dan zul je moeten uitloggen van je stichtingsaccount; daarna kun je inloggen op je eigen account. Andersom hetzelfde: zit je in je eigen account en wil je naar je stichtingsaccount, dan moet je eerst uitloggen van je eigen account; daarna kun je inloggen op je stichtingsaccount.

De tweede mogelijkheid is: twee browsers installeren.

Je kunt bijvoorbeeld op Internet Explorer inloggen onder je eigen account. Als je ook Firefox installeert, kun je op Firefox je stichtingsaccount maken, en via Firefox op je stichtingsaccount inloggen.

Telkens wanneer je vanuit Internet Explorer naar Twitter gaat, kom je op je eigen account terecht. Ga je vanuit Firefox naar Twitter, dan kom je op je stichtingsaccount terecht.

Voordeel van de eerste methode is dat je maar één browser nodig hebt. Voordeel van de tweede methode is dat je niet steeds hoeft uit en in te loggen, en dat je beide accounts tegelijk open kunt hebben.

Toegevoegd na 11 seconden:

De genoemde twee browsers zijn voorbeelden. Als jij liever met andere browsers werkt, kun je bijvoorbeeld ook Internet Explorer en Chrome gebruiken, of Chrome en Firefox. Kies zelf de browsers die jou het beste bevallen.

10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk dank, helder uitgelegd aan deze digibeet. Het is gelukt.