Instaside denk ik!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je hebt verschilende apps voor dit
bv mirror, die gebruik ik altijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het via de iPad doet heet het Photo Booth. Het staat er al automatisch op als het goed is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zou met werkelijk elk fotobewerkingsprogramma uitgevoerd kunnen zijn. Photoshop, Gimp, etc. Als je met app alleen de smartphone apps bedoelt moet je gewoon kijken welke een mirrorfunctie hebben en kleurenfilters (of de kwaliteit van de foto is vanzichzelf bedroevend slecht).

Toegevoegd na 1 minuut:
http://photoappsnerd.tumblr.com/post/41849600859/hello-do-you-know-how-to-get-a-mirror-image-effect-on

Het zou dus met mirrorgram gedaan kunnen zijn.