mailadres op facebook wijzigen?

Ondanks alle adviezen die op deze goeievraagsite staan krijg ik het niet voor elkaar.

Als ik naar mijn mailadres ga staat er een primair emailadres. Daar achter staat niet de mogelijkheid om deze te verwijderen. Bij het tweede mailadres staat dat wel.

Ik wil mijn primair mailadres laten vervallen en mijn tweede ervoor in de plaats doen. Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Je moet naar privé-instellingen gaan en je mail wijzigen, simpel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat werkt niet, zoals ik al in mijn vraag zei. Ik kan mijn primair mailadres niet verwijderen/vervangen etc. kan er helemaal niks mee.