waarom krijg ik steeds melding van een nepaccount als ik er een aanmaak op fb?

ik wou een nieuw account aanmaken,maar raak er niet op omdat het zogezegd nep is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zegt een "Nieuw" aanmaken?dus je hebt er al een.danwordt een rweede met dezelfde naam als nep gezien.normaal is dat.

Toegevoegd na 38 seconden:
tweede
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
men achternaam heb ik wel ma bij mn nieuw heb ik mijn bijnaam gebruikt en ni mijn voornaam dus ni tzelfde :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tja,....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is die bijnaam erg kort of bevat die rare combinatie van letters?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je gebruikt hetzelfde e-mailadres?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat e mailadres,dat zal t mede zijn.