Instagram hashtags lijken niet te werken ookal zie ik mijn foto's wel tussen de anderen staan.

Mijn instagram hashtags lijken ineens niet meer te werken. Ik plaats bijvoorbeeld #fashion en dan zie ik mijn foto wel bovenaan verschijnen maar ik krijg plots geen likes meer , helemaal niet. Ook staat mijn profiel niet op privé. Wie kan mij helpen? Ik heb de app verwijderd en weer geïnstalleerd etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Niet alle hashtags worden geliket. Je moet gewoon geluk hebben als iemand tussen de hashtags kijkt, en jou foto leuk vindt. Ook wordt er bij sommige hashtags zoveel foto's getagt, dat er elke seconde 10 foto's bij komen. Dan is de kans dat jouw foto geliket wordt erg klein. Zet er gewoon veel hashtags bij, dan komen er vanzelf wat likes. (niet te veel, dat vinden mensen irritant!)