Hoe een facebook account verwijderen ?

Er is een persoonlijk account aangemaakt op naam van een bedrijf. De maker van deze persoonlijke Facebook account kennen wij niet. We willen graag dat dit profiel wordt verwijderd zodat wij als bedrijf, deze pagina kunnen claimen.
Weet iemand hoe we er voor kunnen zorgen dat deze pagina, vooral deze pagina naam, weer vrijkomt ?

We hebben al een paar keer deze pagina gerapporteerd maar daar is tot nu toe nog niets mee gedaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Als je een account tegenkomt waarop de voorwaarden van Facebook worden geschonden, ga je als volgt te werk:

Ga naar de tijdlijn.
Klik op en selecteer Rapporteren/blokkeren.
Volg de instructies op het scherm om een rapport in te dienen.
Accounts met de volgende kenmerken zijn niet toegestaan:

De accounthouder doet zich voor als iemand anders.
Er worden foto's van iemand anders gebruikt.
Er wordt een valse naam gebruikt.
Het account behoort niet toe aan een echte persoon (nepaccount).
10 jaar geleden
Ga naar instellingen ( eigen fb pagina) en zoek : missbruik naam !