Hoe lang duurt onderhoud op de site facebook?

Hoi,

Op mijn facebook (via mijn computer) probeer ik me al 3 dagen aan te melden maar dat lukt niet. Elke keer als ik me wil aanmelden staat er:

''Facebook is snel weer online
Wegens onderhoud is Facebook momenteel niet beschikbaar, maar je zou je over een paar minuten weer moeten kunnen aanmelden. In de tussentijd kun je hier meer informatie lezen over waarom je dit bericht ziet. Bedankt voor je geduld terwijl we aan de site werken.''

Maarja, ik wacht daar nu al een paar dagen op, en uit die ''informatie'' wordt ik ook niet wijzer.
Ik heb een email gestuurd naar facebook (dat moet als je er langer dan 24 uur last van hebt) Maar ik hoor niks en het probleem is nog niet opgelost.

Iemand ervaring met hoe lang dit kan gaan duren en waarom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Facebook is momenteel gewoon online en dus niet in onderhoud.
Misschien ligt het aan je account of verbinding.

Het kan wel zo zijn dat je account tijdelijk in onderhoud is maar dat kan nooit drie dagen duren. Wacht het antwoord van facebook af en als die niet komt zou ik proberen te kijken of je wel met een ander account erop kan.

Dan weet je waar het aan ligt en kan je verder kijken.