Hoe kun je op facebook meekijken zonder account?

In verband met NSA en privacy wil ik geen account en een fake-account mag niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
39.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
ach, fake account mag best. Noem jezelf gewoon Jan Klasen of Piet Bakker, niemand die dat kan nakijken. Zolang het maar een beetje echt lijkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om het omwille van de nsa niet te doen. Is een beetje overtrokken. Als jij je gewoon netjes gedraagt zal je niet opvallen dus niet interessant zijn.
En jij bepaald zelf wat jij er opzet. Jij hebt je privacy zelf in de hand.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je toch al op internet zit, maakt wat betreft privacy en de NSA een facebook account echt niet veel meer uit. Ze weten toch al alles van je. ALLES

Het beste antwoord

Je kunt zonder account weinig op facebook doen want de meeste slimme mensen hebben hun pagina afgeschermd voor niet-vrienden. Je kunt wel op pagina's van bijvoorbeeld producten of tv programma's etc meekijken zonder account dus niet van mensen zelf (tenzij beroemde mensen die een open pagina hebben).

Een fake-account mag niet maar jij kunt een account maken met je eigen naam zonder profielfoto (met een gewoon plaatje) en zonder verdere gegevens. Degene bij wie jij wil kijken vraag je dan gewoon of ze je willen accepteren. Zo ben je veilig vanwege je privacy want je zet er niets op. Ook scherm je je eigen pagina natuurlijk af voor mensen die niet jouw vriend zijn.