hoe kan ik een foto van twitter opslaan op mijn laptop ?

iedere keer als ik een foto van twitter opsla op mijn laptop slaat ie hem wel op , maar als ik dan bij mijn afbeeldingen kijk dat er alleen een google chrome teken en niet de foto zelf en ook krijg ik dan een nieuwe map erbij maar daarin zit de foto dan ook niet ? ..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

foto van twitter : rechtermuisknop afbeelding opslaan als. en dan op opslaan drukken.
Onderin je scherm krijg je nu een downloadbalkje druk op de kleine pijltje bij je afbeelding en druk dan op "weergeven in map"

als het goed is zie je nu waar de afbeelding is gedownload.
p.s. google chrome download meestal gelijk in het mapje downloads
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke ik heb het dus net even geprobeerd , maar ik zie de foto nog steeds niet staan .. ik heb op het pijltje geklikt en dan op weergeven in map maar ik zag alleen een google chrome tekentje ook heb ik gekeken bij downloads maar daar stond hij ook niet ..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je zeker dat je niet op link opslaan als ipv afbeelding opslaan als? als je opslaan als hebt geklikt, kijk anders even of je hem opslaat als .jpg of .png. (onderin staat opslaan als en heb je een keuze mogelijkheid)