Ik kan van een vriend op facebook geen berichten zien?

Hallo,
Mijn vader kan op facebook geen berichten zien die mijn moeder op facebook plaatst. Ik heb al overal gezocht of ze elkaar misschien geblokkeerd zouden hebben ofzo, maar daar kan ik niks vinden. Ook kan mijn vader als hij naar de tijdlijn van mijn moeder gaat, alleen dingen zien waarin ze is getagd. En als ik naar het account ga van haar, dan staat "meldingen ontvangen" en "weergeven in nieuwsoverzicht" gewoon aangevinkt. Iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
19.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze kan het ook ergens bij de instellingen alleen voor hem
Hebben afgeschermd
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Beste, ik heb hetzelfde probleem. Ik kan geen enkele post meer zien van mijn man terwijl we ook vrienden zijn en bij elkaar niet geblokkeerd zijn. Ik zie ook enkel de berichten waarin ik getagd ben. Het werkt wel als zijn profiel openbaar staat. Maar hij zou het ook liever enkel zichtbaar houden voor vrienden. Wat kunnen we doen? We vinden nergens een oplossing. Dit probleem werd door ons beiden gerapporteerd aan Facebook. Alvast bedankt voor de hulp.

Het beste antwoord

Hallo
Het probleem is bij uw moeder account , Van af 2012 denk ik men kan kiezen wie mag zijn posters(alle dingen die iemand op fb plaatst foto's , mening enz ...)
Wat uw moeder betreft denk ik dat ze bepaalde mensen gekozen heeft en uw vader is niet bij deze groep behoort.Dus mat kunt u doen :gewoon voeling de stappen
1-ga naar uw moeder account
2-ga naar de laatste poster die uw moeder geplaatst heeft
3-onder de naam van uw moeder zal u sterretje of een bal of gezicht tekening zien klik op die
4-hier mag uw kiezen wie mag dat poster zien in uw geval zal ik proberen om openbaar te laten .
5-nu mag u proberen van uw vader account waarschijnlijk zal u alles zien en als het niet gaat dan laat me ook weten dan proberen we iets anders