Wat je kunt proberen is het volgende. Ik heb zelf geen iPhone, maar via de laptop is het sowieso in te stellen; als je naar de berichtenpagina gaat kun je een druk groepsgesprek bijvoorbeeld op stil zetten, je drukt dan op -->acties --> geluid uitzetten voor deze chat. Je ontvangt dan geen meldingen meer voor dat gesprek. Wat je ook kan doen is gewoon alle meldingen uitschakelen, met het risico dat berichten die je wel graag wilt ontvangen niet of niet snel gelezen worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar instellingen berichtgeving Facebook em dan alles uit zetten (zie foto)