Hoe kan ik hem toevoegen op facebook?

Ik heb iemand ontmoet op vakantie uit het buitenland, ik zou diegene toevoegen op facebook. maar... Ik kan zijn profiel wel vinden maar als ik klik op voeg toe als vriend dan krijg ik de melding : '' Vriendschapsverzoeken zijn voor mensen die je kent, zoals klasgenoten, vrienden, familie en collega's.'' Hoe kan ik diegene dan wel toevoegen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beetje jammer... Lijkt erop alsof Facebook denkt dat je hem niet kent? Als hij jou ook niet kan toevoegen, berichtje naar Facebook sturen met de vraag waarom het niet werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je z'n achternaam weet kan je hem zoeken

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heeft hij zijn privacyinstelling zo staan dat alleen vrienden van vrienden toegevoegd kunnen worden. (Dit kan je bij jezelf zien bij het slotje rechtsbovenin op de facebook-pagina, dan "Wie kan contact met me opnemen". Onder dat kopje zie je staan "Wie kan me vriendschapsverzoeken sturen?". Daar kan je het controleren)
Je kan proberen hem een persoonlijk berichtje te sturen, maar het kan ook zijn dat dit afgeschermd is. Dus als je verder geen andere contactgegevens hebt kan het erg lastig worden. Heeft hij jouw gegevens niet?

Je kan via Google zoeken op zijn naam om te kijken of je op een andere manier contact met hem op kan nemen (LinkedIn bijv.)

Succes!