hoe lang kan ik met 10mb internet?

ik heb zojuist 10mb gratis internet gekregen bij T-mobile maar ik gebruik nooit 3G dus ik heb geen idee hoeveel mb je gebruikt om bijvoorbeeld je nieuwe tweets te laden of om een berichtje te Watsappen naar iemand, kan iemand mij dit vertellen? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

10MB gaat zeer snel op. Als je 3G aan staat zullen je apps die op de achtergrond draaien ook ''snoepen'' van deze 10MB wanneer je geen wifi hebt. Een whatsapp berichtje is natuurlijk maar een paar KB. Wanneer je alles uitzet en niks anders doet dan whatsappen zul je zo'n 5000 whatsberichtjes kunnen verzenden/ontvangen. Een gemiddeld whatsapp berichtje is 2KB.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
inkomende berichten van whatsapp nemen ook natuurlijk wat van je totaal hoeveelheid internet.
Hoe lang je precies met x MB kunt doen hangt er vanaf wat je er mee doet. Ik wil daarom aanraden om de app '3G Watchdog' te downloaden. Die app houdt real-time bij hoeveel data je verstookt hebt zodat je niet afhankelijk bent van SMSjes van je provider om te weten hoeveel er nog van je pakket over is.