Welk google-account moet ik invullen als ik een mobiel van kennis van ons heb gekocht?

Ik heb net een nieuwe mobiel gekocht van kennis van ons, ik heb mijn patroon te vaak ingevuld en is die vergrendeld, ik moet een google-account invullen, welk google-account moet ik invullen die van mezelf of van die persoon waar ik de mobiel van heb? Ik heb wel mijn eigen simkaart.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het google account dat geactiveerd is op je toestel moet je invoeren. Als je zelf niks had geactiveerd is dat nog steeds het account die je kennis in gebruik had.

Een simkaart is alleen een klein ding dat je nummer weet, je provider en nog wat. Nidt een google account helaas.