Wat gebeurt er als je als bedrijf een ander bedrijf liked op facebook?

Ik ben sinds kort manager van een facebookpagina van een plaatselijk bedrijf. Ik heb dus via mijn persoonlijke account ook de rechten over de bedrijfspagina. Mijn vraag is: Wat gebeurt er als je als bedrijf een ander bedrijf liked op facebook? Als je als persoon een pagina liked komen alle nieuwe posts van de desbetreffende pagina op je persoonlijke pagina te staan. Bij een bedrijfspagina gebeurt dit niet want die hebben niet zo'n soort pagina. Mijn vraag is dus: Wat gebeurt er wel? Of: Wat is er het nut van?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nou het nut van een pagina/foto etc. liken is wat je zelf al zegt, dat je alle volgende berichten binnen krijgt in je 'nieuwsfeed' Dat betekend dus omdat je de pagina geliked hebt facebook denkt van: hij/zij wilt de volgende berichten ook wel zien.

Dit gebeurt niet wanneer je op je bedrijfs facebook zit omdat dit niet op facebook staat als een persoon maar als een bedrijf/fanpage.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
'Dit gebeurt niet wanneer je op je bedrijfs facebook zit omdat dit niet op facebook staat als een persoon maar als een bedrijf/fanpage' Daar gaat mijn vraag ook over. Dit is dus het geval, maar wat is dan het nut van een bedrijfspagina liken als bedrijf? En gebeurt er dan nog iets op de pagina?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou het nut is dan eigenlijk alleen dat andere/ het bedrijf kunnen zien dat jij het bedrijf geliked hebt. Verder gebeurt er niet veel op de pagina er kan hoogstens staan: ... heeft .... geliked