hoe kan het dat ik na 1 uur nog steeds tweet limit heb?

ik had dus tweet limit, maar heb dus gelezen dat na 1 uur tweet limit over zou zijn, maar het is nu 1 uur later en ik heb het nog steeds.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een tweet limit geld voor een hele dag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
serieus ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jaa
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
damn it ...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmmm. Toch maar in het echte leven mengen dan maar? :)
Een tweetlimit is meestal verschillend. Soms als je een mailtje naar twitter stuurt met je excuses dat je niet zoveel meer tweet, kan het zo over zijn. Als je wacht, dan kan het tot 00;00 duren.