Al mijn browsers blokkeren Facebook, wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Ik kan alle pagina's normaal bekijken via verschillende browsers (google chrome, internet explorer etc.) De enige pagina die de browsers niet normaal openen is Facebook. Ik snap hier niks van want eerst kon ik Facebook wel gewoon openen. De browsers openen Facebook wel maar ik krijg een wit scherm te zien, met daarop de verschillende pagina's ( zoals inbox, startpagina) maar als ik op die pagina's klik kan ik ze niet bekijken. Zou het komen door de beveiliging? (hopelijk is deze uitleg duidelijk zo niet hoor ik het graag.

Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan proberen je geschiedenis en cookies te verwijderen. meestal helpt dit (bij mij ten minste).
op google chrome kan je cookies verwijderen door rechtsboven op de 3 streepjes te drukken en dan een beetje zoeken.

Toegevoegd na 53 seconden:
als het de beveiliging was, zou hij de website blokkeren en niet zoiets weergeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zonder al je cookies te verwijderen kun je ook hiermee je cookies uitschakelen:
www.hideme.be
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Controleer of er geen plugins zijn die het een en ander blokkeren.

Verifieer ook wel of je op de juiste website zit (misschien stuurt een (valse) dns-server je naar een verkeerde 'facebook'-site?