Mijn vriendin haar Facebook account is geblokkeerd maar haar foto's staan er nog op, hoe kan ze die bereiken?

Een vriendin van mij haar Facebook account is geblokkeerd door Facebook zelf wegens spamming en ze kan niet meer inloggen, ze heeft foto's staan die ze niet laat zien in het openbaar noch aan haar vrienden, dus privé, maar het probleem is dat ze daar geen backup van gemaakt heeft en het zijn heel veel foto's;

Aangezien ze niet meer kan inloggen vraagt ze zich af hoe ze die foto's kan ophalen, kan dat? Zo ja, hoe?

Dank bij voorbaat

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Facebook waarschuwt altijd voordat ze blokkeren en dus is dit niet de eerste keer dat zij spamt.

De tweede keer blokkeert Facebook enkele dagen. Dat zal betekenen dat ze geduld moet hebben.

De derde keer zet facebook je account permanent op non actief. De foto's zijn dan verloren.

Je kan proberen om contact op te nemen met fb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt niet, heb 2 weken verbod gehad en kan terug inloggen...