naar je eigen profiel gaan en dan zie je dara de opties staan: status, photo, place & life event. Als je hier kiest voor photo kun je foto's/ video's uploaden maar je hebt ook de optie 'create photo album'. Dus als je een fotoalbum wilt maken is dit de manier ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
das voor mijn eigen facebook profiel,maar ik heb het over een facebook groep.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
facebook groep werkt hetzelfde.... het enige verschil is dat je de volgende opties hebt: status, photo, offer/ event. (https://www.facebook.com/help/www/149759085093429) Als het goed is zou het zo moeten lukken....