Ik krijg vaak een melding op mijn mobiel van Facebook dat ... zijn/haar status heeft bijgewerkt. Hoe zet ik dit uit?

Dit zijn geen statussen van speciale vrienden of statussen die ik geliked heb, het is gewoon heel random, volgens mij. Ik hoef hier niet telkens een melding van...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

Dit is bij mij alleen bij kennissen / goede vrienden / familie. Kijk even of de meldingen van de mensen of die mensen toevallig bij 1 van de 3 staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, ik dacht dan als je daar staat bij dat balkje dat daar dan rechts een kruisje staat om het uit te zetten. Dan staat er: Wilt u uitzetten dat u bij dit persoon geen berichtjes meer binnenkrijgt? ofzo. dat staat er dan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ik krijg het alleen op m'n mobiel. Dan lukt dit niet.