Hoe kan ik foto's die in gmail staan in afbeeldingen krijgen?

gmail, foto's, afbeeldingen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
19.1K

Het beste antwoord

Open je gmail.
Open de mail met het plaatje.
Ga op het plaatje staan met je muis, rechtermuisknop -> opslaan als
Sla het plaatje op in mijn afbeeldingen.
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Rechts klikken en kiezen voor "opslaan als"
Je kan ook je venster verkleinen zodat je bureaublad deels zichtbaar is en je foto daarheen slepen. Je kan ze zo eveneens naar een gekozen map slepen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naast de foto staat 'weergeven' en 'downloaden', wanneer je op downloaden klikt zal er een venstertje openen en dan kan je kiezen voor 'Bestand opslaan' of voor 'openen met'.
1. Kies voor Bestand opslaan.
2. Klik op 'Ok'
Er opent een nieuw scherm.
3. Zoek in dit scherm, uiterst links, de map 'afbeeldingen' op.
4. Klik op de map afbeeldingen en klik onderin het venster op 'opslaan'.

De foto is nu opgeslagen. Herhaal de stap voor elke foto (als het veel foto's zijn staat er soms onderaan de mail 'alles weergeven' en 'alles downloaden'. Kies dan voor 'alles downloaden' en volg de stappen 1-4. Dan zijn alle foto's opgeslagen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
naast de miniatuurafbeelding in je mail staat : dit bestand downloaden/opslaan.
als je op die link klikt wordt de foto opgeslagen op je harde schijf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Interessant om dit te weten, maar als het om één foto gaat, overbodige luxe.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
t staat er nu eenmaal.ik heb gmail niet gebouwd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit was geen verwijt hoor, maar gewoon een vaststelling. ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
overbodig.
Je kunt ook alle foto's uit je Gmail account (of elke andere e-mailservice die IMAP heeft) in 1 keer leegtrekken.

In de bron staat een link naar een pagina waarop je kunt lezen hoe je dat voor elkaar krijgt.