Waar kan je gratis kleren ontvangen in ruil voor adverteren?

Ik heb een Tumblr-blog met ongeveer 8,000 volgers. Laatst zei een vriend van me dat als je zoveel volgers hebt je gratis kleding van merken zoals 'Pray For Paris' kan ontvangen in ruil voor vervolgens foto's van jezelf en/of je vrienden te plaatsen waarop die kleren gedragen worden. Heeft iemand hier verstand van of kan iemand mij extra uitleg of informatie geven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

romwe.com
http://www.romwe.com/index.php?main_page=join_us
oasap.com heeft ook iets met korting:
http://www.oasap.com/content/35-thank-you-points
het is wel de bedoeling dat je een echte modeblog hebt geloof ik..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben bang dat dat en zelfde soort fabeltje is als dat wat vroeger rondging (en nu soms ook nog) dat je als je maar genoeg doppen van flessen, of verpakkingen van sigaretten verzamelt je iemand een gratis rolstoel of geleidehond kunt schenken. Niemand weet ooit waar die doppen heen moeten, of wie het bedacht heeft.

En als je er even goed over nadenkt begrijp je dat een modemerk echt niet gaat adverteren met amateurfoto's.
Dus geen gratis kleding
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben het er ook niet mee eens, dit is behoorlijk naïef gedacht... Bedrijven zullen ook wel gek zijn als ze deze vrij nieuwe marketing-truck niet zouden toepassen. Waar in uw tijd wellicht de nieuwslezeres oid een rolmodel was, zijn dat nu de bloggers/vloggers. Bedrijven geven dus maar al te graag hun producten gratis weg aan zulke mensen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit gebeurt wel degelijk.
Bloggers die een blog hebben met veel volgers kunnen gratis producten krijgen als ze er een blogpost over plaatsen. Heb je een site met kleding neem dan eens contact op met een kledingbedrijf en bied aan dat je een recensie plaatst van het product; mooie reclame voor hun product. Je zou hetzelfde kunnen doen met producten als make-up, nagellak en andere producten waar je over kunt bloggen.