Kun je uit beleefdheid van een site gedeactiveerd worden?

Ik had een account bij Hoe wat waarom.waar je ook vragen kan stellen en beantwoorden.
Ze hebben mij gedeactiveerd omdat er klachten waren dat ik begon met Hallo en de vraag stopte met Groet., is dat dan niet netjes?
En mogen ze je daardoor weigeren?
Kan nu niet meer inloggen en krijg ook geen antwoord meer terug op mijn mail wat ik het team heb geschreven daarop.
Is daar niets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

In de richtlijnen las ik: Een goede vraag op HoeWatWaarom is nooit persoonlijk gericht.

Hieruit maak ik op dat ze jouw aanhef en groet wellicht te persoonlijk vonden. Of in niet zakelijk genoeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wij kunnen hier allerlei antwoorden bedenken, maar aangezien het je overkomen is is het enige antwoord: ja dat kan blijkbaar.
Wat wij daarvan vinden is een ander verhaal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk kan dat.

Een zakelijke kennissite, waar ook deze toe behoort, heeft helemaal niets
aan zogenaamde "beleefdheden".
En iedere site hanteert richtlijnen waar je je aan te houden hebt.
Je bent gast op een site, dus gedraag je je daar zoals het beheert wenst.
Ik neem aan dat je wel een keer gewaarschuwd bent.
Als je je dan nog niet houdt aan de verzoeken, dan mag men je weigeren, ja.
Wat zou daar verder aan te doen zijn?
Nee, daar is niets aan te doen.