Waarom staat de tijd in oulook.com anders dan op je pc?

ik zit al een tijdje in outlook.com (voorheen hotmail.com) te werken en het valt mij steeds weer op dat de tijd anders staat dan op mijn pc. een voorbeeld: 16:02 staat de klok in outlook.com terwijl het nu 18:03 uur is. Nog een beter voorbeeld ik ben nu een bericht aan iemand aan het schrijven en nu heb ik het "concept" opgeslagen om 18:13 uur pc tijd en de outlooktijd staat op Concept opgeslagen om 16:13 uur. hoe kan dit, het hoort toch synchroon te lopen met de tijd van de pc? tenminste dat lijkt mij?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De meeste website applicaties nemen de servertijd aan. Het gebeurd heel zelden dat de computertijd wordt gebruikt, je kan dat dacht ik gewoon aanpassen in de instellingen van Outlook. GMT+1 is onze tijdzone (Wel de zomertijd)