Krijgt mijn vriendin een melding als ik mij status van: heeft een relatie met Sabine. Verander naar: heeft een relatie. Op Facebook?

Dus nu staat er: heeft een relatie met Sabine. Maar als ik die naam weghaal, krijgt Sabine dan een melding, ook al blijft er staan: heeft een relatie

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Nee, dan krijgt Sabine geen melding.
Maar Sabine kijkt natuurlijk op jouw Facebook en ziet dat dan onmiddellijk.

Dus geheimzinnig hoef je niet te doen: ze komt er toch wel achter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een facebook relatie werkt als volgt. Als jij meldt dat iemand je vriendin of broer of neef is, dan vraagt facebook aan die iemand of dat correct is. Op een soort gelijke manier kan de relatie op facebook worden ontbonden.

Toegevoegd na 53 seconden:
dus het antwoord is ja. Dat gaat sabine zien.