hoe kan ik me met mijn profiel nu afmelden voor facebook (om naar een ander profiel te gaan)?

ik heb een profiel van mezelf en één van mijn theatergroep. Maar ik weet niet hoe ik mijn eigen profiel kan 'sluiten". en dat moet ik natuurlijk doen om me aan te melden voor dat van de theatergroep. Plus wil ik soms ook gewoon niet op facebook gezien worden.
vroeger was dat helemaal rechts, bij "afmelden" maar nu vind ik het niet meer.

Toegevoegd na 54 seconden:
het gaat dus niet over afmelden uit een GROEP! het gaat over het sluiten van mijn persoonlijke profielpagina om naar een andere pagina te gaan;...

10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik gebruik daarom 2 verschillende browsers, 1 voor account 1, en de ander voor account 2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoelt 'afsluiten' en 'aanmelden' met een ander profiel? En dan met de nieuwe Facebookpagina? Ik heb nog de oude, bij mij zit het nog op dezelfde plaats.
Ritsuka
10 jaar geleden
Bedoel je uitloggen en inloggen of account verwijderen zoals hieronder als antwoord staat?

Het beste antwoord

1) ga naar accountinstellingen (tandwieltje rechts boven)
2) klik nu in het linkse ment op de knop "Veiligheid" (Oranje schildje)
3) onderaan staat "je account verwijderen".
Naar ik vernam zou het een paar weken duren alvorens het effectief weg is en mag u al die tijd niet één keer inloggen, dus best een maand wachten alvorens te controleren.

Toegevoegd na 12 uur:
Afmelden of Uitloggen doet men onder hetzelfde icoontje (tandwieltje). U krijft dan een ander scherm waar u kan inloggen met een ander emailadres en paswoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Volgens mij bedoeld vraagsteller eerder uitloggen en inloggen, niet account verwijderen, maar dit weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met "Afmelden" begrijp ik "Verwijderen". Maar u zou gelijk kunnen hebben maar dan spreekt men natuurlijk van In- en Uitloggen.
Ik zal mijn antwoord bewerken en dat ook toevoegen.
liveisgreat
10 jaar geleden
het was inderdaad uitloggen dat ik bedoelde... bedankt