Hoe verschijnen fotos waarin je bent getagd op het nieuwsoverzicht van facebook?

Ik heb waarschijnlijk een tijdje geleden ingesteld dat foto's waarin ik getagd ben niet verschijnen op het nieuwsoverzicht en alleen zichtbaar zijn als je via mijn profiel naar foto's gaat. Ik zou dit nu graag ongedaan willen maken en als er dus een foto is waarin ik getagd ben, gewoon op het nieuwsoverzicht komt.
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want met de nieuwe facebook kom ik echt niet uit

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
28K

Het beste antwoord

ga naar -->> https://www.facebook.com/settings?tab=timeline

controleer het volgende:

zet "Berichten bekijken waarin je door vrienden bent getagd voordat ze op je tijdlijn worden weergegeven?" uit.

zet "Tags controleren die mensen toevoegen aan je eigen berichten voordat de tags worden weergegeven op Facebook?" uit.

stel "Wie kan berichten op je tijdlijn zien waarin je bent getagd?" op vrienden, of vrienden van vrienden of openbaar, als deze ingesteld staat op "alleen ik"

stel "Wie kan zien wat anderen op je tijdlijn plaatsen?" op vrienden, of vrienden van vrienden of openbaar, als deze ingesteld staat op "alleen ik"

stel "Wanneer je in een bericht bent getagd, welke nog niet toegevoegde gebruiker wil je dan aan het publiek toevoegen?" op vrienden, of vrienden van vrienden of openbaar, als deze ingesteld staat op "alleen ik"

nu moeten je berichten als het goed is worden weergegeven in het nieuwsoverzicht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt, het is gelukt!