Als ik foto's op Facebook zet en ze worden geliked, zijn deze dan ook te zien op de Facebook pagina van hem of haar?

Hoop dat mijn vraag duidelijk is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het komt niet op de facebookpagina van de betreffende persoon te staan.
Wel kunnen vrienden van die persoon een bericht op hun tijdlijn krijgen dat hij/zij een bepaalde foto heeft geliked.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Van die vrienden die je foto liken? Nee, dan zouden ze de foto moeten delen.
De vrienden van vrienden kunnen eventueel wel zien dat je foto geliked wordt.
Dit is verschillend en heeft te maken met privacy instellingen.
11 jaar geleden
Ja, als je vrienden je foto liken staat er : (naam ) vindt een foto leuk
dan zie je de foto die ie leuk vindt