is er een site waar ik videos mee kan maken met mijn webcam?

ik wil graag een site waarop ik een filmpje kan maken met mijn webcam.
Kent iemand van jullie een goede site?
Groeten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor laptop heb je? Groetjes, WDHBGS
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Download windows live movie maker dan kan je webcamvideos maken

Antwoorden (2)

Er bestaan wel sites, maar die zijn meestal onhandig en vooral onnodig.
Want als het goed is heb jij als je een losse webcam hebt een cd gekregen met daar het programma erop. Als je een ingebouwde webcam hebt dan staat dit programma meestal al op je computer, kijk nog maar eens goed.
Als dit niet het geval is kijk dan even naar het merk camera en zoek dan op internet voor het programma.
Ik hoop je geholpen te hebben!

Bram.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google even op Webcam Toy, prima site. ook op de Chrome Webstore te vinden