Kun je instagram ook downloaden op Blackberry 9900?

ik heb er voor gekeken maar kan het nergens vinden..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet. Instagram is alleen te downloaden in de AppStore, Google Play Store en Android. ( Of je kunt inloggen op de PC ).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja volgens mij wel. Heb voor de zekerheid alle twee vermeld.
Instagram is alleen beschikbaar voor de besturingssystemen iOS en Android. iOS is het besturingssysteem van de iPhone, iPod touch en iPad. Android wordt gedraaid op onder andere de HTC One X en Samsung Galaxy S III. Op de computer kun je Instagram alleen gebruiken wanneer je al een account hebt (een account aanmaken kan dus alleen in de applicatie voor de mobiele telefoon).

Er is dus geen applicatie voor BlackBerry beschikbaar.