Hoe verwijder ik andermans filmpje, waar ik in voorkom, op een reeds gesloten Youtube kanaal?

Privacy verzoek werd niet beantwoord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het kanaal gesloten is verdwijnt het filmpje zelf toch ook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In die veronderstelling was ik ook, maar dat is niet zo. Betreft het kanaal van Brabant10.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan toch een auteursrecht-claim indienen?

Het beste antwoord

Klik op de pagina van de video op het flaggetje onder de video, kies vervolgens de optie "Infringes my rights" / "Maakt inbreuk op mijn rechten" (tweede optie vanaf onder).

Helaas is dit, zover ik weet, het enigste wat je kunt doen.

Zie je na een week of twee nog geen verbetering, en is er geen contact met je opgenomen? Doe het dan gewoon weer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het account gesloten is, dan is er geen probleem. Dan zijn de filmpjes al verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is auteursrechtschending en dat is strafbaar, dus ga naar dit form van Youtube en hier kan je je melding van schending van auteursrecht indienen.
http://www.youtube.com/copyright_complaint_form
Jij bent namelijk zelf voorgekomen in een video en dat wil jij niet.
Diegene moet eerst toestemming van jou krijgen!